fbpx
Digiturundus/ Loovturundus/ SEO/ Disain ja Produktsioon/ Sotsiaalmeedia/ Veebilehed
Email info@lacuna.ee Helista meile +372 56248784
Digiturundus/ Loovturundus/ SEO/ Disain ja Produktsioon/ Sotsiaalmeedia/ Veebilehed
Email info@lacuna.ee Helista meile +372 56248784

E-posti turundus

E-posti turundus ja selle vajalikkus

E-maili turundus aitab jõuda kiirelt ja lihtsalt õige kliendini, mis toob sulle raha mitmekordselt tagasi. Aitame ehitada teie isikliku e-mailide andmebaasi reaalsete klientidega, kes seda soovivad! 

Klient jätab teie ettevõttele oma e-maili, klient soovib vabatahtlikult saada pakkumisi, klient soovib päevakohast infot teie ettevõtte kohta. Läbi e-maili turunduse ehitate endale püsiva, pikaaegse ja lojaalse kliendibaasi.

E-posti turundus

  • Loob ettevõttele tugeva kliendibaasi
  • Lojaalsed kliendid
  • Kasvatab ettevõtte väärtust
  • Väga kuluefektiivne
  • Rohkem müüki ja hinnapäringuid

E-posti turundusstrateegia plaani koostamine ja elluviimine alates 100 EURO-st

info@lacuna.ee / 5624 8784

E-mail turundus

E-maili turundus ei ole spämkirjade saatmine. E-post on asendamatu digiturunduse kanal, mille kaudu jõuad sekunditega nende klientideni, kes on huvitatud saama infot teie ettevõtte kohta. Ideaalne kas pole? Kahjuks ignoreerib väga suur osa ettevõtetest e-maili turunduse potentsiaali. Tihti ei osata e-maili liste kasvatada, arvatakse et e-posti turundus on spämmimine, kontaktid on aegunud või muud põhjused.
E-mail turundus on saanud negatiivset kajastust just ostetud e-maili listide tõttu. Meie sellega ei tegele. Me aitame teil kasvatada teie enda personaalet e-posti listi, millest saab aja jooksul üks teie tasuvamaid turunduskanaleid! 

Põhjused miks e-posti turundus on vajalik

  1. E-mail turundus töötab endiselt
    E-maili turundus ei ole spämm ja see töötab endiselt…ja see töötab väga hästi!
    Tõsi ta on, suur osa e-mailidest mis postkasti laekub on spämm. Meie töö on strateegiliselt läheneda ja aidata ettevõttetel kasvatada nende endi e-maili listi. Isiklik ja mahukas e-maili list on ettevõttele väga suureks lisaväärtuseks. Erinevate andmete kohaselt toob iga e-maili turundusse investeeritud euro tagasi 38 eurot. 
    E-maili turundus sobib eriti hästi just väikese või keskmise suurusega ettevõtetele, kelle jaoks paljud muud turunduskanalid võivad olla üle eelarve ja kallid.
  2. Klient soovib informatsiooni
    E-maili turunduse võlu on lihtne. Implementeerides veebilehele uudiskirjade sektori, annate võimaluse kliendile hoida end kursis ettevõttes toimuvaga, uute toodete ja eripakkumistega. Klient, kes jätab teie ettevõttele oma e-maili soovib saada pakkumisi ja ta soovib olla kursis ettevõttes toimuvaga. See on üks lihtsamaid ja kasumlikumaid lahendusi kasvatamaks püsikliendi baasi. Iga ettevõte peaks seda võimalust kasutama!
  3. Endiselt on kõige eelistatum suhtlusviis e-post
    Viimase kümnendi jooksul on tekkinud meeletult erinevaid uusi suhtlusvõrgustikke, kuid statistika kohaselt soovib 73% inimestest ärisuhtlust ajada siiski e-posti vahendusel.  USA-s tehtud uuringu järgi on ka millenniumipõlvkonnast 73% soovinud ärisuhtlust ajada pigem e-posti kaudu kui muudes kanalites. 

Põhjused miks peaksid e-maili turundust kasutama

  1. E-mail turundus on taskukohane kõikidele!
    E-maili turundusega saab alustada praktiliselt ilma kuludeta ja on täna suure tõenäosusega üks taskukohasemaid turunduskanaleid. Samas on e-posti listi ehitamine ajamahukas ja keeruline. Igalt inimeselt on vaja saada nõusolek, tohtimaks neile e-kirju saata. E-posti turundus on ajamahukas, kuid see on seda väärt! 
  2. Lihtne tulemusi mõõta
    E-posti turunduse jaoks on välja töötatud erinevad tarkvarad, mis aitavad e-maile selekteerida, korraga välja saata ja väga hõlpsasti ka trackida ehk jälgida. Meie kasutame MailChimpi.
    Pärast uudiskirja või kampaania pakkumise väljasaatmist näitab MailChimp kenasti ära, kui paljud inimesed e-kirja avasid ning kui paljud neist pakkumistele klikkis.
  3. Kiirelt kliendini!
    Täna kasutavad inimesed nutiseadmeid rohkem kui arvuteid, mis tähendab et e-maili turundusega jõuad vaid mõne sekundiga sihitud kliendini. See turunduskanal on äärmiselt efektiivne meetod jõudmaks kiirelt õige kliendini, õigel õjal, õige sõnumiga! 
  4. E-posti on personaalne, mille tõttu ka rohkem nähtav
    E-maili turunduslistiga liitunud kliendid soovivad saada infot just teie ettevõtte kohta. See on personaalne ja väga täpselt sihitud. Just selle pärast on e-maili turundus kõige nähtavam ja tulusam kanal, mille läbi klient ostu sooritama panna. 

Kuidas saavutada parimad tulemused?

Analüüsime konkurente, turgu ja märksõnu. Mida rohkem on data´t ehk informatsiooni, seda täpsemad saame kliente sihtida. Mida rohkem on infot, seda kvaliteetsemad on reklaamid. 

  • Kliendiga koos kaardistame eesmärgid, mida soovitakse saavutada
  • 10x mõõda, ühe korra lõika. Analüüs ja ettevalmistamine.
  • Seadistame vajalikud trackingud, et kampaaniaid võimalikult täpselt ja tulemuslikult mõõta.
  • Lanseerime kampaania(d)
  • Monitoorime ja manageerime kampaaniaid, et saavutada maksimaalne tulemus.

Kuidas toimub hinnastamine?

Otsingumootorite reklaamkeskkondades on järgmised hinnastamisevõimalused:

  • CPC – maksmine toimub klikipõhisel
  • CPA – maksmine toimub, kui mingi tulemus on saavutatud – müük, hinnapäring vms.
  • CPM – maksmine toimub kui 1000 inimest on teie reklaami näinud. 

Põnev Statistika

15%
Adobe kliendiküsitlusele vastanutest ütles, et otsingumootori turundus on kõige efektiivsem kliendi saamise meetod
89%
Online ostukogemusest algab otsingumootoris
31000
Otsingut tehakse iga sekund
0%
Maailma rahvastikust kasutab otsingumootorina Googlet

Võta meiega ühendust

 Email info@lacuna.ee

 Helista! +372 56248784