Sotsiaalmeedia turundus võimaldab palju. Esimeseks on otsene müügi ja käibenumbrite suurendamine läbi reklaamtegevuse. Teiseks on sotsiaalmeedia suurepärane kommunikatsioonivahend, mis aitab ettevõttel olla klientidega püsivas kontaktis. Kolmandaks aitab see kasvata brändi tuntust ja lojaalsust läbi pideva sisuloome. Täna mängib sotsiaalmeedia suurt rolli kõikide inimeste elus ja tänu sellele on antud kanal väga efektiivne viis mitmete ülesannete lahendamiseks.
Sotsiaalmeedia turundus on perfektne kanal turundustegevuseks ja samuti ideaalne kommunikatsioonivahend. See muudab ettevõtted kättesaadavamaks ja tooted või teenused kasutajale nähtavamaks. Läbikaalutletud ja veatu sotsiaalmeedia turunduse strateegia aitab teie brändil saavutada püstitatud eesmärgid, võita klientide südamed ja lojaalsus. Me ei väsi kordamast. Lojaalne klient on kõige parem klient.
Arvame, et eelnevalt välja toodud punktid annavad piisava ülevaate, miks on sotsiaalmeedia ettevõtte turundustegevuse üks tähtsam osa.
Sotsiaalmeediasse sisu tootmine ja kliendiga suhtlemine peab olema järjepidev. See peaks olema iga ettevõtte osa.
Pea meeles, et enamus teie konkurente kasutavad sotsiaalmeediat kui turunduskanalit. Kui otsustate sotsiaalmeediat mitte kasutada, võetakse teie potentsiaalsed kliendid lihtsalt ära. Kui aga otsustate seda kasutada ja kasutada järjepidevalt, siis oleme kindlad, et võidate! Võrreldes sotsiaalmeedia turundust paljude teiste turunduskanalitega, on see üks kõige jätkusuutlikumaid ja kuluefektiivsemaid turunduskanaleid mida kasutada.
Statista on avaldanud statistika, kus on paar huvitavat fakti sotsiaalmeedia kasutuse kohta.
Analüüsime konkurente, turgu ja märksõnu. Mida rohkem on data´t ehk informatsiooni, seda täpsemad saame kliente sihtida. Mida rohkem on infot, seda kvaliteetsemad on reklaamid.
Otsingumootorite reklaamkeskkondades on järgmised hinnastamisevõimalused:
Email info@lacuna.ee
Helista! +372 56248784