Inimesed mitte ainult ei naudi videode vaatamist, vaid nad otsivad videosid, mis haakuksid nende huvidega. Üks hea tabav video puudutab vaataja emotsioone ning tundeid rohkem kui üks korralik 100 000 sõnaga romaan.
Selleks, et veebireklaam töötaks ning oleks optimeeritud, peab see olema võrdlemisi lihtne ja toetama juba olemasolevat firma imagot. Eesmärk on, et potentsiaalsed kliendid tunneksid ettevõtte silmapilgust ära. See aitab veelgi enam jõuda inimeste top-of-mindi. Soovitame kasutada võimalikult vähe värve ja väga konkreetseid call-to-action fraase.
Täna kasutatakse info hankimiseks aina rohkem nutitelefone. Täna tasub luua responsive bännerid, mis muudavad formaati vastavalt seadmele, mida kasutatakse.
Bännerreklaame kasutatakse enamasti läbi Google Display Networki ja läbi Facebooki sihitud turunduse. Loe rohkem Digimeedia ja Sotsiaalmeedia turunduse kohta.
Jäta meile kiri oma soovide ja mõtetega. Me paneme ideed juba tööle ja vastame teile esimesel võimalusel.
+372 5624 8784
info@lacuna.ee