E-mail turundus
E-maili turundus ei ole spämkirjade saatmine. E-post on asendamatu digiturunduse kanal, mille kaudu jõuad sekunditega nende klientideni, kes on huvitatud saama infot teie ettevõtte kohta. Ideaalne kas pole? Kahjuks ignoreerib väga suur osa ettevõtetest e-maili turunduse potentsiaali. Tihti ei osata e-maili liste kasvatada, arvatakse et e-posti turundus on spämmimine, kontaktid on aegunud või muud põhjused.
E-mail turundus on saanud negatiivset kajastust just ostetud e-maili listide tõttu. Meie sellega ei tegele. Me aitame teil kasvatada teie enda personaalet e-posti listi, millest saab aja jooksul üks teie tasuvamaid turunduskanaleid!
Põhjused miks e-posti turundus on vajalik
- E-mail turundus töötab endiselt
E-maili turundus ei ole spämm ja see töötab endiselt…ja see töötab väga hästi!
Tõsi ta on, suur osa e-mailidest mis postkasti laekub on spämm. Meie töö on strateegiliselt läheneda ja aidata ettevõttetel kasvatada nende endi e-maili listi. Isiklik ja mahukas e-maili list on ettevõttele väga suureks lisaväärtuseks. Erinevate andmete kohaselt toob iga e-maili turundusse investeeritud euro tagasi 38 eurot.
E-maili turundus sobib eriti hästi just väikese või keskmise suurusega ettevõtetele, kelle jaoks paljud muud turunduskanalid võivad olla üle eelarve ja kallid.
- Klient soovib informatsiooni
E-maili turunduse võlu on lihtne. Implementeerides veebilehele uudiskirjade sektori, annate võimaluse kliendile hoida end kursis ettevõttes toimuvaga, uute toodete ja eripakkumistega. Klient, kes jätab teie ettevõttele oma e-maili soovib saada pakkumisi ja ta soovib olla kursis ettevõttes toimuvaga. See on üks lihtsamaid ja kasumlikumaid lahendusi kasvatamaks püsikliendi baasi. Iga ettevõte peaks seda võimalust kasutama!
- Endiselt on kõige eelistatum suhtlusviis e-post
Viimase kümnendi jooksul on tekkinud meeletult erinevaid uusi suhtlusvõrgustikke, kuid statistika kohaselt soovib 73% inimestest ärisuhtlust ajada siiski e-posti vahendusel. USA-s tehtud uuringu järgi on ka millenniumipõlvkonnast 73% soovinud ärisuhtlust ajada pigem e-posti kaudu kui muudes kanalites.
Põhjused miks peaksid e-maili turundust kasutama
- E-mail turundus on taskukohane kõikidele!
E-maili turundusega saab alustada praktiliselt ilma kuludeta ja on täna suure tõenäosusega üks taskukohasemaid turunduskanaleid. Samas on e-posti listi ehitamine ajamahukas ja keeruline. Igalt inimeselt on vaja saada nõusolek, tohtimaks neile e-kirju saata. E-posti turundus on ajamahukas, kuid see on seda väärt!
- Lihtne tulemusi mõõta
E-posti turunduse jaoks on välja töötatud erinevad tarkvarad, mis aitavad e-maile selekteerida, korraga välja saata ja väga hõlpsasti ka trackida ehk jälgida. Meie kasutame MailChimpi.
Pärast uudiskirja või kampaania pakkumise väljasaatmist näitab MailChimp kenasti ära, kui paljud inimesed e-kirja avasid ning kui paljud neist pakkumistele klikkis.
- Kiirelt kliendini!
Täna kasutavad inimesed nutiseadmeid rohkem kui arvuteid, mis tähendab et e-maili turundusega jõuad vaid mõne sekundiga sihitud kliendini. See turunduskanal on äärmiselt efektiivne meetod jõudmaks kiirelt õige kliendini, õigel õjal, õige sõnumiga!
- E-posti on personaalne, mille tõttu ka rohkem nähtav
E-maili turunduslistiga liitunud kliendid soovivad saada infot just teie ettevõtte kohta. See on personaalne ja väga täpselt sihitud. Just selle pärast on e-maili turundus kõige nähtavam ja tulusam kanal, mille läbi klient ostu sooritama panna.