Otsingumootori turundus koosneb erinevatest tegevusvaldkondadest. Selleks on makstud reklaam otsingumootoris (SEM), Veebilehe optimeerimine otsingumootori jaoks (SEO) ja bännerreklaam brändituntuse kasvatamiseks.
Otsingumootorite lipulaev on ilma kahtluseta Google, mille turuosa on 90.62% ja sellele järgneb Bing, mille turuosa on 3.6%. Enamikel juhtudel soovitame ettevõtetel kasutada Google otsingumootoris reklaamimist, kuid on ka ettevõtteid kellele soovitame just Bing või Yandex otsimootoris turundada. Kõik sõltub ettevõttest, turundussoovidest, eelarvest ja muudest nüanssidest.
Reklaam otsingumootoris võimaldab näidata klikipõhiselt hinnastatud reklaame, mida saab sihtida näiteks märksõnade, fraaside, demograafia järgi. See on suurepärane ja äärmiselt kuluefektiivne abimees nii suurtele kui väikestele ettevõtetele.
Otsingumootori turundus ehk klikipõhiselt hinnastatud tekstreklaamid võimaldavad ettevõtetel tooteid/teenuseid sihtida õigel ajal õigele kliendi sihtgrupile. Otsingureklaam kuvatakse aiult neile klientidele, kes on otsingumootorisse sisestanud relavantse märksõna või fraasi. Potentsiaalne klient näeb teie otsingureklaami esimesena ning klikib sellele. Edasi suunatakse klient teie veebileheküljele.
Analüüsitud ja õigesti sätestatud otsingumootori reklaamkampaania on kuluefektiivne. Tekstreklaam suunatakse ainult täpselt kaardistatud huvirühmale ja maksmine toimub klikipõhiselt.
Võrreldes tavameediaga on märkimisväärseks eeliseks tulemuste mõõtmine. Tänu sellele saab kampaaniaid vastavalt optimeerida ja tulemusi parandada.
Meie eesmärk on iga investeeritud euro duubeldada. Kuulame teie soovid ja sellest lähtuvalt teeme põhjaliku analüüsi (see hõlmab märksõnaanalüüsi ja konkurendianalüüsi). Järgmisena paneme paika konkreetse tegevuskava ning seejärel alustame kampaania seadistamisega. Viimaseks jääb vaid otsingumootori tekstreklaamide lanseerimine.
Aktiivseid reklaamkampaaniaid monitoorime, analüüsime, parendame ja muudame veelgi kuluefektiivsemaks.
Otsingumootori turunduskampaaniad loome üldiselt Google AdWords keskkonnas. See võimaldab tabada kliente eelkõige märksõnade ja fraaside kaudu, mida klient otsida võib. Google AdWords võimaldab sihtida need märksõnad/fraasid väga täpselt. Saab valida demograafia, raadiuse ja palju muud. Mida rohkem on data´t seda täpsemaks ja kasumlikumaks saame tekstreklaamid muuta!
Analüüsime konkurente, turgu ja märksõnu. Mida rohkem on data´t ehk informatsiooni, seda täpsemad saame kliente sihtida. Mida rohkem on infot, seda kvaliteetsemad on reklaamid.
Otsingumootorite reklaamkeskkondades on järgmised hinnastamisevõimalused:
Otsingumootori kampaania loomine pakub huvi? Saada meile kiri või helista ja räägime üksikasjalikult just teie ettevõttele sobivatest lahendustest online-maastikul.
Email info@lacuna.ee
Helista! +372 56248784