SEO (otsingumootoritele optimeerimine) hõlmab erinevaid tegevusi, mis aitavad teie ettevõtte veebilehe positsiooni otsingutulemustes tõsta.
Otsingumootorite eesmärgiks, eesotsas Googlega, on pakkuda kõige asjakohasemaidja relavantsemaid vasteid. Google algoritmid positsioneerivad eesotsas neid kodulehti, millel on usaldusvärne ja kvaliteetne sisu ning mis on otsimootorite jaoks optimeeritud.
Kui veel 20-aastat tagasi otsiti informatsiooni ´´kollastest raamatutest´´ või infotelefonide kaudu, siis täna otsivad inimesed seda kõike otsingumootoritest – Googlest, Bingist või Yahoost.
SEO võib lühidalt kokku võtta, kui turundustegevus, mis keskendub kodulehe orgaanilise leitavuse parandamisele otsingumootorites. Erinevalt tasulisest reklaamist, keskendub SEO teie kodulehe orgaanilise positsiooni arendamisele ning põhiliseks ülesandeks on korrigeerida otsingutulemuste kvaliteeti. Tähtis on erinevate otsingumootorite mõistmine, tehniline taip ja loovus üheskoos. Selle tegevuse läbi on võimalik jõuda otsingumootorites esimeste sekka. See on saavutatav kirjutades fantastilist ja kasulikku sisu ja struktureerides veebilehte muutes see loogilisemaks otsimootoritele.
Me kõik võime nõustuda, et tänapäeval suuremal jaol otsivad kliendid toodete ja teenuste kohta informatsiooni internetist. See tähendab, et oluline on olla oma toote või teenusega otsingumootorite tulemustes esimeste seas. Ideaalis esimese kolme seas. SEO on seega investeering, mis tasub kuhjaga ära. Suurendades müüki ilma, et turunduskulud proportsionaalselt suureneksid. SEO võimaldab oluliselt parandada teie ettevõtte nähtavust online-maastikul. SEO on kasulik ja kasumlik, mis toob teile tulemusi ka mitme aasta pärast, sest korra saavutatud tulemused ei kao!
Tänapäeva maailmas on konkurents igal nurgal ja ellujäämiseks peab kaasas käima kõikvõimalike uuenduste ja strateegiatega. Otsingumootorid kuvavad esimesena struktureeritud ja optimeeritud veebilehti, sest neid on kerge lugeda ning neil on kvaliteetne sisu. Otsingumootorite jaoks on kvaliteetne sisu ja struktuur väga oluline, sest nende eesmärk on anda klientidele kõige asjakohasemaid otsinguvasteid. Just sellel põhjusel peaks püüdma meeles pidada SEO poolt avanevaid võimalusi ja positiivseid külgi teie ettevõttele. Uuringutest selgus, et Google otsingumootor on number 1 müügimees maailmas millele järgneb Bing ja Yahoo. Google vahendusel tehakse keskmiselt 40 000 otsingut igas sekundis, 3.5 miljardit otsingut päevas ja 1.2 triljonit otsingut aastas. Nendest otsingutest saavad keskmiselt 5 esimest otsingut 75% klikkidest. Inimesed ei vaata üldjuhul kaugemale kui otsingutulemuste esimene lehekülg, mis omakorda tähendab, et ülimalt tähtis on olla üks parimate ja esimeste seast ja kasutada SEO poolt loodud võimalusi täielikult.
Analüüs- Valdkonna, kodulehe, konkurentide ja märksõnade analüüs, mille abil loome tööplaani, et ehitada tugev SEO vundament.
Kodulehe sisene optimeerimine ehk OnSite – Veebilehe paremaks muutmine. Veebileht peab olema kvaliteetselt loetav otsingumootori robotitele. Samuti peab olema veebileht loetav ja kvaliteetse sisuga lehekülge külastavatele inimestele. Viimane on kriitilise tähtsusega, sest just potentsiaalsete klientide käitumine veebilehel määrab suuresti otsingumootorite silmis teie veebilehe kvaliteedi.
Lehesisesedfaktorid peavad olema korras jälgides SEO üldiseid põhimõtteid. Veebilehel peab olema struktuur, mis aitab otsingumootorite robotitel lihtsasti veebilehte lugeda ning indekseerida. Puuduliku struktuuriga veebisaite Google positsioneerima ei hakka, sest lehekülje usaldus on kahanenud ning robotid ei suuda halvasti struktureeritud lehest aru saada (ebakvaliteetne lehekülg) ja selle tõttu ka positsioneerimine ei õnnestu.
Leheväline optimeerimine ehk OffSite – Tegevused, mis aitavad tõsta veebilehe autoriteetsust otsingumootori silmis nagu näiteks: Väliste linkide ehitamine, Sotsiaalmeediaga sidumine.
Kui teie ettevõte on lingitud näiteks .edu või .org veebilehel, siis Google silmis jätab see väga autoriteetse mulje ning aitab teil kõrgemale positsioneerida. Kui näiteks Ülikool,ministerium või mõni muu kõrge usalduse ja väärtusega asutus teie veebilehte lingib, tõstab see teie lehekülje autoriteeti märkimisväärselt.
Monitoorimine ja raporteerimine – Monitoorime märksõnu, positsioone ja ettevõtte üldise nähtavuse tõusu ning raporteerime sellest kliendile. Jälgime konkurente, pakume täiendavaid lahendusi ja pidevalt parendame SEO tegevusi.
Email info@lacuna.ee
Helista! +372 56248784