Sisuloome on oluline, selles pole kahtlustki! Järjepideva sisu loomisega hoiad oma kliente kursis ettevõttes toimuvaga. Sisuloome informeerib ja harib klienti ning aitab hoida pidevat kontakti klientidega.
Fundamentaalne sisu veebilehel ehk toote või teenuste kirjeldused peab olema professionaalne ning hariv, millega võidad kliendi usalduse. Fundamentaalne sisu aitab tugevalt kaasa ka otsingumootorite leitavusele. Mida kvaliteetsem ja unikaalsem sisu, seda kindlamalt otsingumootorid teie ettevõtte esimeseks seavad.
Mis see sisuloome siis ikkagi on? Miks see nii oluline on ja mis paganama valemiga seda tegelikult tehakse? Sisuloome on meetod, kuidas ettevõtte omanik saab enda olemasolevaid ja ka uusi kliente harida enda tootede ning teenuste osas. Väike ettevõtjad peaksid keskenduma sisuloomele rohkem kui suured ettevõtted. Põhjus seisneb selles, et väiksematel tegijatel ei pruugi olla vajaminevat kapitali luksuslikke reklaamide jaoks, mis tegelikkuses uputavad ebakvaliteetsest reklaamsisust! Sisuloome on hea viis enda brändi teadlikkuse kasvatamiseks, pakkudes kodulehe külastajatele asjakohast, kasulikku ja väärtuslikku informatsiooni.
Tänases kiiresti arenevas ühiskonnas on inimestel tekkinud veelgi suurem isu kui kunagi varem erinevate toodete ja teenuste vastu. Iga online ettevõtmise heaks müügielemendiks on kvaliteetsed ja informatiivsed ning asjakohased sisutekstid. Umbes 85% maailma tuntumatest brändidest kasutavad sisuloome printsiipe enda tegemistes, kuid väga vähesed teavad tegelikult mida nad teevad. Sisuloome on turundusstrateegia, mis tiirleb sisu loomingulisuse, publikatsiooni ja levitamise ümber, eesmärgiga tuua külastajaid leheküljele, mis ühtlasi tähendab ka uusi kliente sinu ettevõttele!
Sisuturunduse alla käivad kõikvõimalikud blogipostitused, artiklid, uudiskirjad, sotsiaalmeedia piltide ja videode sisu. Tegemist on strateegilise turundusmeetodiga, mis keskendub väärtuse, asjakohasema ja järjepideva sisu loomisele, eesmärgiga tõmmata ligi uusi kliente ning jäädvustada selge jälgijaskond, mis lõpuks viiks ka kasumliku kliendi käitumiseni.
Kui sul on hea idee, siis LACUNA meeskond kirjutab oma ”online pastaka” tindist tühjaks ning teeb sinu tootele või teenusele kirjelduse, mis jõuab raamatukaante vahel ka New York Times bestselleriks / edetabeli tippu . Muideks, 80% inimestest, eelistab ise firma toodete ja teenuste kohta lugeda artiklitest või blogidest, mitte nii väga makstud reklaamidest. Inimestele ei meeldi ammu juba otsene müük, neile meeldib osta aga neile ei meeldi kui neile müüjakse.
Aitab hoida erinevate reklaam kanalite sisu asjakohasena. Väga paljud ettevõtted eksivad, kirjutades ja näidates läbi mitmete erinevate platvormide klientidele väga erinevat informatsiooni. Selline tegutsemine tekitab segadust ega loo ühtset pilti tervikust, mida sa oma toote või teenusega turule lahendama oled tulnud. Sisuloome aitab hoida sul selget ja loogilist pilti läbi kõikide platvormide.
Aitab luua lojaalset kliendibaasi. Jagades piisavas kogudes väärtuslikku informatsiooni oma toodetest ja teenustest uutele ning juba olemasolevate klientidele, tagab selle, et inimesed soovivad olla sinu tegemistega kursis kuna nad teavad, et saavad sind usaldada konkreetses valdkonnas. Väga hea näide on blogi pidamine. Piisab ka järjepidevast mõne kümne lauselistest postitusest, et klient teaks, kust leida vajalikku informatsiooni. Kui oled kord võitnud kliendi südame ja usalduse, jääb ta sinu juurde alatiseks!
Aitab õppida tundma sinu kliente. Kui rakendada sisuloome ajatuid printsiipe õigesti, siis võib olla kindel, et inimesed soovivad jagada oma kogemust, mõtteid kuidas miskit parandada / muuta. Kliendi tagasiside on justkui tasuta mentorlus. Ja kui sul õnnestub klient ka enda sisu jagama panna, internetis või suuliselt, siis oled sa teistest tegijatest ühe ajavööndi võrra eespool.
Jäta meile kiri oma soovide ja mõtetega. Me paneme ideed juba tööle ja vastame teile esimesel võimalusel.
+372 5624 8784
info@lacuna.ee