fbpx
Digiturundus/ Loovturundus/ SEO/ Disain ja Produktsioon/ Sotsiaalmeedia/ Veebilehed
Email info@lacuna.ee Helista meile +372 56248784
Digiturundus/ Loovturundus/ SEO/ Disain ja Produktsioon/ Sotsiaalmeedia/ Veebilehed
Email info@lacuna.ee Helista meile +372 56248784

Sotsiaalmeedia turundus

Facebook / Instagram / LinkedIn

Mis on sotsiaalmeedia turundus ja mida see võimaldab?

Sotsiaalmeedia turundus võimaldab palju. Esimeseks on otsene müügi ja käibenumbrite suurendamine läbi reklaamtegevuse. Teiseks on sotsiaalmeedia suurepärane kommunikatsioonivahend, mis aitab ettevõttel olla klientidega püsivas kontaktis. Kolmandaks aitab see kasvata brändi tuntust ja lojaalsust läbi pideva sisuloome. Täna mängib sotsiaalmeedia suurt rolli kõikide inimeste elus ja tänu sellele on antud kanal väga efektiivne viis mitmete ülesannete lahendamiseks.

Sotsiaalmeedia turundus

  • Täpselt sihitavad huvirühmad
  • Rohkem veebilehe liiklust
  • Rohkem müüki/hinnapäringuid
  • Kuluefektiivne
  • Koheselt möödetavaid tulemusi
  • Võimalik alustada juba täna

Loome teile täieliku sotsiaalmeedia turundusplaani.
HINNAD ALATES 40.- EUROST

info@lacuna.ee

SOTSIAALMEEDIA TURUNDUS

Sotsiaalmeedia turundus on perfektne kanal turundustegevuseks ja samuti ideaalne kommunikatsioonivahend. See muudab ettevõtted kättesaadavamaks ja tooted või teenused kasutajale nähtavamaks. Läbikaalutletud ja veatu sotsiaalmeedia turunduse strateegia aitab teie brändil saavutada püstitatud eesmärgid, võita klientide südamed ja lojaalsus. Me ei väsi kordamast. Lojaalne klient on kõige parem klient.

  1. Kuluefektiivne viis ettevõtte turundamiseks
    Sotsiaalmeedia on üks taskukohasemaid viise ettevõtte turundamiseks andes teile võimaluse kasvatada brändi tuntust, suurendada hinnapäringute mahtu ja kasvatada müüki. Võimalus alustada väikese eelarvega. Kampaaniate toimides soovitame eelarvet suurendada veelgi paremate tulemuste saavutamiseks. Sotsiaalmeedia turundus pakub tänasel turundusmaastikul väga head return-of-investmenti ehk ROI´d.
  2. Juurdepääs kohalikule ja ülemaailmsele turule
    Pole vahet, kas tegutsete ainult Eestis või globaalselt. Sotsiaalmeedia võimaldab jõuda sihitud tarbijateni nii lokaalsel turul, kui ka globaalsel areenil.
  3. Sotsiaalmeedias on võimalik väga täpselt sihtida
    Google AdWordsiga ehk otsingumootori reklaamidega jõuad sihitud klientideni läbi märksõnade ja fraaside. Sotsiaalmeedias sihitakse potentsiaalseid kliente aga vanuse, soo, huvide, asukoha jpm järgi. See annab võimaluse jõuda väga-väga täpselt sihitud kliendini väga soodsate kuludega. Pole paha, või mis?
  4. Lojaalsete klientide kasv
    Järjepidev postitamine ja sisu loomine sotsiaalmeedia kanalites aitab aja jooksul kasvatada lojaalsete klientide baasi (ettevõtte sotsiaalmeedia lehekülje jälgijad). Mida suurem on lojaalsete klientide baas, seda kergem on neile klientidele tööteid ja teenuseid tutvustada ning müüa.
  5. Rohkem veebilehe külastusi
    Täpselt sihitud reklaam sotsiaalmeedias toob teie veebilehele ehk põhilisele müügikanalile täpselt need kliendid, kes vajavad teie tooteid või teenused. Sotsiaalmeedia turundus on tõesti üks parimad ja kuluefektiivsemaid meetodeid viimaks kokku tarbija ning teenus.
  6. Rohkem müüki ja hinnapäringuid
    Mida rohkem inimesi teie veebilehete külastab, seda rohkem müüki ja hinnapäringuid saate. See on numbrite mäng.

Miks on sotsiaalmeedia turundus ettevõttele vajalik?

Arvame, et eelnevalt välja toodud punktid annavad piisava ülevaate, miks on sotsiaalmeedia ettevõtte turundustegevuse üks tähtsam osa.
Sotsiaalmeediasse sisu tootmine ja kliendiga suhtlemine peab olema järjepidev. See peaks olema iga ettevõtte osa. 
Pea meeles, et enamus teie konkurente kasutavad sotsiaalmeediat kui turunduskanalit. Kui otsustate sotsiaalmeediat mitte kasutada, võetakse teie potentsiaalsed kliendid lihtsalt ära. Kui aga otsustate seda kasutada ja kasutada järjepidevalt, siis oleme kindlad, et võidate! Võrreldes sotsiaalmeedia turundust paljude teiste turunduskanalitega, on see üks kõige jätkusuutlikumaid ja kuluefektiivsemaid turunduskanaleid mida kasutada. 

Statista on avaldanud statistika, kus on paar huvitavat fakti sotsiaalmeedia kasutuse kohta.

  • Hinnanguliselt on Hiinast 650 miljonit kasutajat
  • Facebook on esirinnas oma 1 miljardi aktiivse igakuise kasutajaga.
  • Tänase seisuga kulutavad inimesed maailmas keskmiselt 109 minuti päevas sotsiaalvõrgustikes.
  • Tänase seisuga on üle 1 miljardi kasutajat sisenenud Facebooki läbi nutitelefoni.

Tulemused ja hinnastamine

Kuidas saavutada parimad tulemused?

Analüüsime konkurente, turgu ja märksõnu. Mida rohkem on data´t ehk informatsiooni, seda täpsemad saame kliente sihtida. Mida rohkem on infot, seda kvaliteetsemad on reklaamid. 

  • Kliendiga koos kaardistame eesmärgid, mida soovitakse saavutada
  • 10x mõõda, ühe korra lõika. Analüüs ja ettevalmistamine.
  • Seadistame vajalikud trackingud, et kampaaniaid võimalikult täpselt ja tulemuslikult mõõta.
  • Lanseerime kampaania(d)
  • Monitoorime ja manageerime kampaaniaid, et saavutada maksimaalne tulemus.

Kuidas toimub hinnastamine?

Otsingumootorite reklaamkeskkondades on järgmised hinnastamisevõimalused:

  • CPC – maksmine toimub klikipõhisel
  • CPA – maksmine toimub, kui mingi tulemus on saavutatud – müük, hinnapäring vms.
  • CPM – maksmine toimub kui 1000 inimest on teie reklaami näinud. 

Põnev Statistika

5
inimese võrra kasvab facebooki kasutajabaas sekundis
366M
inimest kasutab instagrammi iga päevaselt
300
miljonit kasutajat on LinkedIn andmebaasis
450
aastat on youtube videote kogukestvuseks

 Email info@lacuna.ee

 Helista! +372 56248784